1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Загрузка...

Підсилення відповідальності за порушення покращить культуру керування автомобілем | Павло Роднін


Стаж мого водіння автомобіля вже кілька десятків років.

І українськими дорогами багато наїздив, і по дорогах європейських країн довелося покататися ... І сам за кермом, і з водієм, і з друзями, і з колегами. Так що, є що з чим порівняти, що проаналізувати, які висновки для себе зробити.

Вчора зловив себе на думці, що ще кілька років тому виїжджав за кермом автомобіля із задоволенням. Що по Києву, що між містами, ну, і вже тим більше, за кордоном.

Сьогодні, для мене, виїзд на київські дороги, це стрес.

Стрес психологічний. Стрес від того, що кількість виродків на дорогах, які не шкодують не тільки свої автомобілі, і себе в них, але плюють на інших учасників руху, наражаючи їх щохвилини ризику, щодня зростає.

І, проблема не в збільшенні кількості автомобілів, не в ущільненні трафіку на дорогах.

Трафік в Лондоні складніше буде.

Проблема в падаючої культурі суспільства, і, як результат, падаючої культурі водіння.

А, найголовніше, при сьогоднішній низькій культурі водіння,

проблема на наших дорогах полягає в тому, що за вчинене порушення нема адекватного покарання.

Покарання, за своїм рівнем, відповідного ступеню вчиненого порушення.
Безкарність породжує вседозволеність ...
Саме тому, можливі такі трагедії, як з «безмозглой» дурепой в Харкові, яка вбила 6-ть чоловік, як з олігархом Димінським, який вбив молоду дівчину на дорозі, як з мажорами в Одесі, Дніпропетровську, Києві, щомісяця і щодня безкарно вбиваючих десятки і сотні, ні в чому не винних учасників руху.
Саме тому, за офіційними даними, за 10-ть місяців цього року, жертвами дорожньо-транспортних пригод на дорогах України стало більше 20 000 чоловік.

Вдумайтеся в цю цифру - 20 000 осіб, які загинули, тому, що хтось банально, вже традиційно для себе, порушив правила дорожнього руху.

А, покарання за вбивство - грошовий штраф, умовне, або, в окремих випадках, реальне тюремне ув'язнення.

Безкарність породжує вседозволеність ...

Хто їздив в автомобілі за кордоном, той знає, - водій не рушить з місця, поки він сам і пасажири не пристебнуться ременями безпеки. В одній з європейських столиць, їдучи з місцевим колегою, який за кермом, з подивом спостерігав, як він, зупиняючись на світлофорі, кожен раз вичавлював ручне гальмо. На моє запитання - «навіщо», здивовано знизав плечима, і пояснив, що це вбито в голову в автомобільній школі.

І, таких прикладів там багато. А, найголовніше, що вони знають, що за вчинене порушення, рано, чи пізно, настане покарання. І, якщо йдуть на порушення, то це виняток, а не правило.

У нас в країні, порушення - це правило, і тільки лохи намагаються їздити за правилами.

Ось це - виняток.

Культуру водіння потрібно міняти.

Безумовно, культура водіння є наслідком культури в суспільстві в цілому. А, її підвищення, це, на жаль, завдання на кілька поколінь. Тому, не сподіваючись на самоорганізацію,

єдиний дієвий спосіб зниження порушень, особливо смертельних, це покарання.

Тільки так, змушуючи, можна нас чомусь навчити. Розвернувся через осьову, проїхав на червоне світло, розмовляєш за кермом по телефону - перший раз штраф, так, щоб боляче бив. Повторно - позбавлення прав. Випив за кермом - позбавлення прав. Спіймали повторно, тим більше, вже без прав - позбавлення волі.

І, покарання для всіх, без жодних компромісів.

Тоді, вимушена зміна культури водіння, може стати основою змін у взаєминах в суспільстві в цілому. Але, це вже тема окремої розмови. Ті зміни, які перетворили міліцію в поліцію, і які назвали реформою МВС, насправді - блеф, фікція. Тому, що змінивши вивіску, всередині кухні нічого не поміняли. І, кількість жертв на дорогах України в цьому році, тому підтвердження.

Всі ці нові патрульні автомобілі, що їздять з дискотекою на своєму даху, не більше, ніж мімікрія старої системи під цивілізовані стандарти, прийняті в розвинених країнах.

Тільки, в цих розвинених країнах, поліція не тільки реально карає за скоєні злочини, а й займається їх профілактикою, щоб спочатку зменшити їх число. А, наша поліція, продовжує займатися збиранням данини на самий свій верх. Що сприяє зростанню кількості цих правопорушень.
Я далекий від думки, що покарання, це спосіб підвищення культури. Але, безкарність, точно, залишки культури буде знищувати.

Павло Роднін




Ваше мнение очень важно Что думаете о "Підсилення відповідальності за порушення покращить культуру керування автомобілем | Павло Роднін"

Напишите Ваше мнение в комментарии